|
|
|
||||
|
||||
|
Noen som tenner på litt merkelige ting ??
Noen som bare får kjempebonern eller blir griseklamme i hakket av Plumbo? Strømpebukser? Å stjele gamle truser? Noen som bare må runke villt og hemningsløst til Norge Rundt?? Slipperser?? Klesklyper i brystvortene? Fyr løs!! ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Jeg har vel ingen sånne fetisher som jeg bare må onanere vilt til, men syns lange franske negler er et must på pene jenter!
Men nå kom jeg på en fast titter i mine webcam shows (som skal få forbli anonym hehe), han var extremt opphengt i HØYRE pupp hos både meg og de andre jentene på Lek som hadde shows. Det startet jo gjerne med at man vippet ut en pupp fra BHen og koste med niplen, og da var han i fyr og flamme. Etterhvert fant vi jo ut dette at om vi tok ut "feil" pupp først, da ble det kommentert med en gang. Ja vi ble faktisk bedt og å putte venstrepuppen tilbake i BHen og slippe frem den høyre istedet. Dette utviklet seg jo til å bli en intern spøk om å få ham mest mulig frustrert ved å alltid ta ut "feil" pupp først. Ble egentlig aldri klok på hva som lå bak denne utrolige fascinasjonen av høyre-pupper ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Han var vel høyre-mann da
![]() Selv politikere blir vel kåte, selv om de fremstår til tider som temmelig kjønnsløse... (med unntak av Søviknes da) ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Hehe politikere er nok like horny som alle andre, har hatt noen skikkelig trivelige og ikke minst kåte politikere som faste tilskuere på hjemmesiden min noen år (og nei, hvem det er forblir en hemmelighet
.Ellers når det gjelder rare tenningsmønstre, så må jeg vel kanskje nevne ballong-fetishismen, jeg har hatt flere medlemmer som tenner vilt på dette, og det er jo en ganske artig og uskyldig fetish syns nå jeg så det laget jeg både fotoserier og videoer med. Noen liker å se at man blåser opp ballongen, enten til den er veeeldig nær å sprekke men IKKE lengre.. Andre tenner på at den blåses opp til den sprekker PANG! Men de som ikke liker at den sprekker, de vil gjerne ha en advarsel på forhånd dersom det er en video med pang i, for de vil de helst ikke se det ![]() Man kan sitte på ballongen, gni den mot seg, sprekke eller NESTEN sprekke ved bruk av lange negler, skarpe gjenstander osv... Det finnes til og med såkalte donut-ballonger (smultring), som de riktig hardbarka ballong-fetishistene kan jukke kuken i... Hadde aldri hørt om denne fetishen engang for noen år siden, men etter å ha fått grundig "opplæring" og ikke minst lest mye om emnet på egen hånd, så tenker jeg ikke lengre over hvor "rar" den kan virke. Syns de er koselige folk ![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Mye rart der. Gummi, lakk, lær, PVC, bleier... Vel, las et steds hvis en jente blir pult bak i en bil med skinnseter, vil hun koble sex og lukten av lær og det vil hisse henne opp i fremtiden. For min egen del tenner jeg på: jenter i knestrømper, nylonstrømper, high heels, diverse uniformer, sportsklær, joggedresser, USA sokker, thongs, bikinier, bunader, men også på jenterumper, pupper, brunetter og sikkert noen til... ![]() Last edited by kneesox : 14-08-2008 at 15:10. |
|
|
||||
|
||||
|
Which reminds me...
Jeg overvar en gang en livechat med en fyr som var besatt av tanken på å bli smurt inn med olje fra topp til tå mens jenta var ikledd kun gule gummihansker. Etterpå ville han bli runket, fremdeles med gummihanskene på, mens hun brukte en sort, MELISSA reisehårføner og blåste varmluft på kroppen hans.. ![]() Og det var MEGET viktig at det var nettopp en sort melissa reisehårføner ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Hehe Melissa hårføneren har jeg ikke vært borti før, men jeg har faktisk laget video etter ønske fra en som likte nettopp gule oppvaskhansker.
Ellers vet jeg det der med spesielle merker er noe flere er opptatt av. Noen liker jeans og det MÅ være enten Levis 501 eller Miss Sixty. Andre tenner på badedrakter (både å se jenter med det og å ha det på selv), og da må det helst være Adidas eller Speedo... Andre fetisher jeg har stiftet bekjentskap med via mannfolk på chat det siste året: Scat (eller bæsj på folkespråket), skolepiker som suger pensjonister for en pakke røyk, å bli voldtatt av shemales og sperma i øye nese munn, å bli tatt av ei jente med strapon, å bli mobba for at han har liten kuk samt å deretter få kuken torturert og kanskje klippet av mens man ler rått, å krympe så man blir spist opp av ei jente og deretter driti ut (bokstavelig talt), å ha et litermål stående i frysern som det runkes og spermes oppi over tid helt til begeret er fullt, da tines det opp og drikkes av eieren selv... å bli holdt fast hardt av sterke muskuløse kvinnelår mens han jukker desperat uten å få lov å knulle henne.... Og ja, alle disse er helt reelle fantasier som folk er oppriktig opptatt av. Jeg syns det er bare moro å høre om nye fetisher og er gjerne med på leken så lenge det uansett kun er chat og fantasier. Tenk så kjedelig verden ville vært uten dem hehe. Men alle disse er nok fullstendig normale mennesker i det daglige, det har jeg fått flere eksempler på men de skal selvfølgelig få forbli 100% anonyme my lips are sealed ![]() Tror egentlig ikke det er stort som kan sjokkere meg lenger ![]() Last edited by SandraWang : 14-08-2008 at 19:43. |
|
|
||||
|
||||
|
Ja, det er har vært så rart at jeg reagerte på det. Jeg har blitt helt tent to ganger jeg har lagt sammen klær denne uken. Tenkte ikke på noe spesielt heller.
Drømmen, er det ikke? Merkelig, men jeg klager ikke. |
|
|
||||
|
||||
|
Må si at jeg tenner på alt om dagen... Bortsett fra politikere og gule oppvaskhansker da...
Men... Korte skjørt, lave liv på jeans til damer, g-strings, søte smil og .. faen så mye mer... .-) |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() |
![]() |
| Tips politiet om denne tråden |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |