|
|
|||||||
| Register | FAQ | Members List | Calendar | Mark Forums Read |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
||||
|
||||
|
Vi alle har vel mer eller mindre spesielle (u)vaner som vi utfører gjerne daglig uten å tenke over det.. Men når man tenker etter, så er vi mennesker noen rare dyr.
Jeg kan jo starte med meg selv: - Må alltid trykke ekstra HARDT på museknappen innimellom (noe som fører til at de slites ut før de burde, og da tenker jeg ikke på "DEN" musa) - Jeg må alltid ta 3 slurker vann før jeg legger meg om kvelden. Ikke 2 og ikke 4 men TRE! - Jeg hater å ta i mynter og nøkler, går med nøkkelknippet i en plastpose i veska :S Ellers får jeg nøkkel-lukt på henda hehe - Jeg tar aldri på offentlige dørhåndtak, stolper, gelendere osv. Drar ermet over hånda om jeg "må" ![]() - Vasker hendene minst 10 ganger om dagen - Hvis jeg blir sinna mens jeg sitter ved PCen trykker jeg HARDT på tastene mens jeg skriver i et rasende tempo - Banner aldri høyt, men du skulle hørt frasene inni hodet mitt haha - Jeg må alltid ha dyna halvveis over hodet (dekke til ørene) for å få sove - Jeg kan ikke ha dobbeldyne, det ene beinet må få luft ![]() Hmm det var de jeg kom på i farten, her kommer det nok masse mer bare man får tenkt seg litt om.. SELVINSIKT heter det vel så fint Fler som vil bidra?? |
|
|
||||
|
||||
|
De gangene jeg ligger på sofaen og ser på tv, begynner jeg automatisk å gni føttene sammen.(tror egentlig det er en kosegreie)
En annen uvane jeg har er å klø meg på fitta midt i butikken. (har fått mangt et blikk der jah hehe ) Hvis jeg drikker fra flaske, svelger jeg mye luft og lager en "kjempesvelgelyd" til min kjæres store forargelse Jeg skriver post it lapper og henger de opp eller klistrer de på ting som ikke er gjort hjemme. F.eks, hvis skaper står oppe eller tomemballasje ligger igjen på benken.. Jeg får blandt annet mye kjeft fordi jeg alltid skal spare på ting! Spesielt ting fra barndommen eller doruller.. hihi Når jeg skal gå langt og synes det er kjedelig å gå, begynner jeg å telle skrittene jeg tar. F.eks. begynner jeg på 1, videre går det 1, 2, så 1,2,3 osv.. Tilogmed jeg blir frustrert noen ganger Dette er vel heller mere tvangstanker, hehe, men krydderet i hylla MÅ være sortert og i rader. Og kjøkkenglass må alltid være i skapet over vasken.. Noen som kjenner seg igjen? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Krydderet og kjøkkenglassene, jepp ![]() Blir sprø ellers. Som en annen kuriositet kan jeg nevne at cdene mine står i alfabetisk rekkefølge. og etter ÅRSTALL når jeg har flere av samme artist ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ellers tror jeg nok at jeg deler din ustyrlige bruk av Post-It-lapper.. Har så mange av dem at jeg må skrive nye post-it-lapper for å minne meg på den forrige post-it-lappen... Og de er OVERALT... PC-skjermen, kjøleskapet, veska, på bøker.. |
|
|
||||
|
||||
|
Ja et får du spørre om, hehe. Jeg får en tanke inni hodet mitt som sier: "Ja disse dorullene må jeg spare på i tillfelle jeg en dag kan lage noe morsomt ut av de".
Som om det var den mest naturlige ting i verden å spare på doruller bare for å lage noen en vakker dag.. ![]()
|
||||
|
||||
|
HAHA xD Næh, han du vet.. kaster alt sånt før jeg rekker å finne ut at jeg skal spare på det. hehe.
![]()
|
||||
|
||||
|
HEhe jøss.. Kan ikke huske å ha sett noen doruller trillende rundt mens jeg har vært på besøk hos deg, har du dem lagret inni et hemmelig skap eller noe slikt? AAAH er det DET du skulle med det walk-in-closet'et?
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Menn vet ikke alltid hva som er verdt å samle på |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Begynt å samle på sko istedet jeg. Det får i det misnte ligge i fred, hehe![]()
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|
| Parents Warn Your Kids | ||
|
Hindre dine barn i å besøke erotiske nettsider:
Klikk her
|
||