|
|
|
|||
|
|||
|
hva synst dere om og bruke strapon på gutter ?? Personlig so vil jeg gjerne bli tatt av en jente med strapon
tenner meg noe enormt ![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har lenge vært nysgjerrig på å være den med "pikken", og kunne knulle ham, så veldig gjerne for meg
![]() |
| The Following User Says Thank You to underdeg For This Useful Post: | ||
Gutt25Bergen (07-12-2009) | ||
|
|
|||
|
|||
|
Høres bra ut det
![]() ![]() |
|
|
|||
|
|||
|
åååå det er digg det... dama mi bruker det på meg og det er så digg, og dama blis åsså så jævelig kåt når hun puler meg å
|
|
|
||||
|
||||
|
hahaha -skulle likt å tatt frem en strapon til min kjære. Da hadde han nok fått hjerter i øynene og forventet ei dame til, for i hans univers er rompa enveiskjørt.
|
|
|
||||
|
||||
|
hehe tror kanskje det hadde blitt litt rart:P
men skal vel aldri si aldri:P ....alt må prøves (nesten)
Chuck Norris invented black. In fact, he invented the entire spectrum of visible light. Except pink. Tom Cruise invented pink. To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|||
|
|||
|
Mulig det hadde blitt litt rart
Men er noe eg tenner på i vertfall.. :P men kansje det er berre en gang og eg ikke vil prøve meir.. men trur eg vil like det ![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Finnes ikke homofob, men for min egen del er det utelukkende ubehagelig å få noe som helst opp i stumpen.
Selv en finger takker jeg glatt nei til. ![]()
Liker du bildene jeg laster opp? Da setter jeg pris på at du bruker takkeknappen fremfor å skrive i bildetrådene. To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts. |
![]() |
| Tips politiet om denne tråden |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|
| Parents Warn Your Kids | ||
|
Hindre dine barn i å besøke erotiske nettsider:
Klikk her
|
||